Yuklarni birlashtirish logistika jarayoni bo’lib, unda turli yuk jo’natuvchilar va/yoki turli qabul qiluvchilar uchun kichik partiyalar bitta konsolidatsiyalangan jo’natishga birlashtiriladi. Bunday jo’natish natijasida transport bo’linmasi (yuk avtomobili/konteyner) ijarachilarining har biri faqat haqiqatda foydalanilgan hajm uchun haq to’laydi, boshqacha aytganda, mijozlar ijara haqini “bir yo’la” to’laydilar.
Konsolidatsiya omboriga kelgandan so’ng, yuk ro’yxatga olinadi. Ombor ishchisi uning og’irligi va hajm xususiyatlarini, joylar sonini, shuningdek, ekspeditor yoki jo’natuvchi tomonidan paketga qo’llaniladigan belgini belgilaydi.
Yuklarni birlashtirish logistika jarayoni bo’lib, unda turli yuk jo’natuvchilar va/yoki turli qabul qiluvchilar uchun kichik partiyalar bitta konsolidatsiyalangan jo’natishga birlashtiriladi. Bunday jo’natish natijasida transport bo’linmasi (yuk avtomobili/konteyner) ijarachilarining har biri faqat haqiqatda foydalanilgan hajm uchun haq to’laydi, boshqacha aytganda, mijozlar ijara haqini “bir yo’la” to’laydilar.
Logist transport blokini yuklash rejasini tuzadi, shundan so’ng ombor xodimlari rejaga muvofiq barcha partiyalarni yuk mashinasi yoki konteynerga joylashtirishni boshlaydilar.
Omborda bo’lish vaqtida mijozning iltimosiga binoan yoki majburiy ravishda (ombor talablariga qarab) yuk nazorat qilish va jo’natishga tayyorlashning qo’shimcha bosqichlaridan o’tishi mumkin: tortish, qayta qadoqlash, qo’shimcha markalash, va boshqalar.
The completeness of filling out the application guarantees a quick calculation of the rate.
If we have any questions, we will contact you.